فرم ثبت درخواست تهیه گزارش اعتبارسنجی ژورنال

انتخاب نوع گزارش
نام ژورنال
شناسه ISSN
پست الکترونیک شما
پست الکترونیک جهت ارسال رونوشت (اختیاری)
شماره همراه (اختیاری)
انتخاب موعد تحویل
* بدیهی است که زمان ذکر شده صرفا به منزله حدنهایی انتظار تلقی می‌گردد و تحویل گزارش اعتبارسنجی (متناسب با ظرفیت پردازش) در مدت زمان کوتاه‌تر نیز ممکن می‌باشد
کد تصویری
مبلغ قابل پرداخت :

شرایط و توافقنامه ثبت سفارش

- سرویس ثبت درخواست بررسی ژورنال، به جهت ضرورت کنترل دستی و مورد به مورد وضعیت ژورنال مبتنی بر آخرین به روزرسانی نمایه‌های ذکر شده در بند دوم توافقنامه و مستندسازی، ثبت و نگهداری گزارش (جهت ارجاعات آتی) در پایگاه ضریب تاثیر می‌باشد. بدیهی است بنا به تنوع نشریات، گزارش تهیه شده می‌تواند (و نه الزاما) حائز اطلاعات تکمیلی نسبت به نسخه آنلاین اعتبارسنجی باشد.

- در نسخه تهیه شده، ضمن مستند نمودن و ثبت و نگهداری گزارش اعتبارسنجی ژورنال در پایگاه ضریب تاثیر (با اختصاص شناسه یکتا به گزارش، جهت دریافت مجدد و ارجاعات آتی)، بررسی مورد به مورد نمایه‌ها بصورت دستی مبتنی بر آخرین به‌روزرسانی پایگاه‌های استنادی و ارائه سابقه شاخص های ارزیابی ژورنال انجام می پذیرد. بررسی دستی ژورنال در نمایه های مورد اشاره شامل: Journal Citation Reports ، Web of Science، Scopus، ISC، DOAJ، PubMed، MedLine و همچنین نمایه مجلات معتبر داخلی مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، حوزه علمیه و لیست‌های سیاه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، فهرست مجلات نامعتبر درون دانشگاهی متعلق به دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران، فردوسی مشهد و همچنین لیست مجلات معرفی شده تیم کارشناسی سامانه ضریب تاثیر تحت عنوان "توصیه به احتیاط" می‌باشد.

- بدیهی است مرجع اتخاذ تصمیم و ارزیابی نهایی (اعطای امتیاز چاپ مقالات) منحصرا در اختیار نهاد پذیرنده گزارش اعتبارسنجی (معاونت های پژوهشی دانشگاه ها و سایر موسسات و نهادها) می باشد. و گزارش ارسالی صرفا جایگاه مشورتی و انعکاس آخرین وضعیت ژورنال در نمایه‌های علمی را خواهد داشت.

- سفارش تهیه گزارش اعتبارسنجی صرفا مربوط به مجلات علمی (ژورنال‌ها) بوده ولذا ثبت درخواست اعتبارسنجی برای پروسدینگ کنفرانس‌ها و یا کتب علمی قابل پذیرش نمی‌باشد

- در صورت تعدد درخواست ثبت سفارش، جهت تسهیل در امر ثبت و پرداخت، پیشنهاد به فهرست نمودن اطلاعات ضروری سفارش (مطابق فرم فوق) در یک فایل متنی و ارسال به پست الکترونیک impactfactor.ir[at]gmail.com می‌گردد.

- در صورت تمایل جهت تهیه گزارش اعتبارسنجی به تاریخ گذشته (مبتنی بر آرشیو اطلاعات پایگاه ضریب تاثیر) (بطور مثال تهیه گزارش به تاریخ اسفند ماه 1394) ، لازم است پیش از ثبت درخواست از طریق پست الکترونیک impactfactor.ir[at]gmail.com امکان تهیه گزارش را پرسش نمایید (تعرفه تهیه این نوع گزارش بسته به مورد، متفاوت می‌باشد و طی مکاتبه به اطلاع متقاضی خواهد رسید)

- وجه پرداختی شما توسط درگاه شرکت پرداختیار پیپینگ (PayPing.ir) دریافت خواهد شد

- پس از ثبت درخواست، امکان لغو سفارش و عودت وجه تا پیش از موعد تحویل وجود ندارد.

- پس از ثبت درخواست، امکان عودت وجه به دلیل تکرار در پرداخت و یا سایر خطاهای ناشی از کاربر وجود ندارد .

- در صورت عدم دریافت گزارش اعتبارسنجی در مدت زمان مقرر متناسب با نوع سفارش (پوشه spam نیز بررسی شود)، از طریق پست الکترونیک impactfactor.ir[at]gmail.com طرح موضوع نمایید. در صورت عدم آماده بودن گزارش اعتبارسنجی، وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

* ثبت شماره همراه جهت دریافت پیامک اطلاع رسانی ثبت موفق درخواست و همچنین ارسال گزارش اعتبارسنجی میباشد